Att lära sig bokföra.......

Idag har jag jobbat hemma! Jag älskar dessa dagar.
Idag har jag dock haft lite känslor av hat-kärlek. Jag håller nämligen på att djupdyka i bokföring.
Trodde aldrig att det skulle vara så komplicerat som det faktiskt är. När man väl börjar läsa,
kolla videos och läsa ännu mer så inser man hur stooort och mycket det är att tänka på. 
Rätt ska man göra också...
 
Så min dag har innehållit mycket kaffe, mycket läsning, information, förvirring och jag har även hunnit med
att tvätta. Så nu hänger det kläder och linnelakan i hela lägenheten! ÄLSKAR doften.
 
 
 
Snart tänkte jag gå och handla lite mat... Vi behöver helt klart lite påfyllning på kylskåpet! 
Ikväll tänker jag mig en vegetarisk lasagne. Receptet har jag fått från min syster! 
OM jag kommer ihåg rätt så är det typ : lasagneplattor (såklart), bladspenat, gullök, rödlök, mozarella, fetaost och permesan (gärna ännu fleeeeer ostsorter).... Hm, kommer inte ihåg om den ska innehålla någonting mer!
Jag måste nog ringa och fråga!!!
 
HEJ.
 
 
Allmänt | |
#1 - - Ida Björkman:

Det är därför man skaffar revisor 😆 Lite mindre huvudvärk som egenföretagare 🙈

Upp